Ga direct naar hoofdcontent

Klacht indienen

Heeft u een klacht?

Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bent u ontevreden over één van de diensten van Regionaal Energieloket? Dat vinden wij erg vervelend. U kunt in dit geval uw klacht aan ons doorgeven. Onze klantenservice doet haar best om het zo goed mogelijk voor u op te lossen. 

Waarover kan ik een klacht doorgeven?

U kunt een klacht doorgeven over bijvoorbeeld:

  • door ons georganiseerde collectieve acties van isolatie, zonnepanelen of (hybride)warmtepompen

  • het ontvangen of inwisselen van een kadokaart

  • het contact dat u met ons heeft gehad

Hoe geef ik een klacht door? 

U kunt uw klacht op twee manieren aan ons doorgeven:

  1. Digitaal: vul hiervoor het klachtenformulier in. 

  2. Te­le­fo­nisch: bel 088 - 525 4120.

We zijn bereikbaar op maan­dag tot en met vrij­dag van 09.00 tot 17.30 uur.

Welke gegevens moet ik aanleveren?

Om u te kunnen helpen, hebben wij de volgende gegevens van u nodig:

  • uw volledige naam;

  • uw volledige adresgegevens;

  • uw contactgegevens (te­le­foon­num­mer, e-mail­adres);

  • een be­schrij­ving van de klacht (wat is er ge­beurd, wanneer is dat geweest, wie of welke partij was erbij betrokken);

  • wat u zelf een goe­de op­los­sing zou vin­den.

Wat gebeurt er met mijn klacht?

Regionaal Energieloket beoordeelt uw klacht vertrouwelijk. Binnen enkele dagen ontvangt u een bevestiging van uw melding en een korte toelichting op de vervolgstappen. Wij streven ernaar om u binnen 10 werkdagen een passende oplossing te bieden.